Трибуна Народа

СВОБОДА СЛОВА ДЛЯ ВСЕХ!

 Ваша реклама на нашем сайте

КОНСТИТУЦИЯ ГАРАНТИРУЕТ, А ТРИБУНА НАРОДА РЕАЛИЗУЕТ ПРАВО НА СВОБОДУ СЛОВА ДЛЯ ВСЕХ, А НЕ ТОЛЬКО ДЛЯ ХОЗЯЕВ СМИ

Навигация
Главная
Новости
Статьи
Народный журналист
Народ о законах
Религия
Без политики

ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА

Погода, Новости, загрузка...
 
Главная arrow Статьи arrow «Коли ми, усі разом усунемо цю бандитську владу, тоді відновимо справедливість...»

«Коли ми, усі разом усунемо цю бандитську владу, тоді відновимо справедливість...»

14.02.2012

Книжный магазин "Сяйво" в Киеве фото

 

Ще ніколи, з такою неймовірною швидкість з обличчя тисячолітнього Києва не зникала шалена кількість об’єктів культурного спрямування.

 

 

Понад два роки триває облога книгарні українських письменників «Сяйво» й зі сторінок вітчизняних ЗМІ не сходять зведення, пов’язані з нескінченими  цинічними рейдерськими атаками та схемами можновладців, які вже в «другому поколінні» керівників КМДА аж ніяк не хочуть випускати з ненажерливих щелеп маленький острівець красного письменства. Водночас, колектив, що працював в книгарні ще з часів радянської влади, громадські, політичні діячі, журналісти та прості кияни в жодному разі не збираються поступатись натиску чиновників-рейдерів та відчайдушно намагаються повернути  колишню славу легендарній книгарні й законне право на подовження оренди приміщень книгарні ТОВ «Книгарня «Сяйво».

 

Громадський захисник ТОВ «Книгарня «Сяйво» - Костянтин Клімашенко

 


 

Напередодні другої річниці з дня рейдерського захоплення книгарні «Сяйво» від щирого серця хочу подякувати киянам, політичним, громадським діячам, журналістам, письменникам, поетам, художникам, всім соціально активним громадянам України та Києва, які впродовж ДВОХ чорних для української культурної спільноти років стоять на варті легендарної книгарні українських письменників «Сяйво» й разом з її відчайдушним колективом відстоюють право на існування найстарішої та останньої, розташованої в центрі столиці книжкової Мекки.

 

Завдяки активному та цинічному піару голови КМДА Олександру Попову, який в листопаді, нехтуючи юридично обґрунтованим правом ТОВ «Книгарня «Сяйво» на подовження оренду приміщень книгарні «Сяйво», відкрив однойменний псевдо-книжковий магазин, багато книголюбів  думають, що питання книгарні «Сяйво» у Києві вирішене, кияни перемогли і храм книжкової культури відновлений.

 

Але це не так!

 

У вересні 2009 – лютому 2010 р. використовуючи корумповану аукціонну схему Шевченківської райради і суддей Господарського Суду, під егідою мера Києва Черновецького Л.М. його зятя депутата Київради В’ячеслава Супруненка, «молода команда» Дениса Комарницького, Олеся Довгого та Анатолія Чуба захопила приміщення по вул. Червоноармійській, 6 у м. Києві, яке законно і безперервно протягом десятків років орендувало ТОВ «Книгарня «Сяйво». Дійшло навіть до силового розбійного нападу організованою групою 19 лютого 2010 р. з нівеченням людей, захопленням особистих речей, обладнання і книжок Товариства на суму понад 5 млн. грн., труїнням людей газом, сутичкам з народними депутатами України, тощо.

 

Після того, як колектив ТОВ «Книгарня «Сяйво» виграв у 2011 році у судах різної підвідомчості низку справ (насамперед № 36/20) і повернув громадянам Києва вкрадене у 2009 р. через підпільний аукціон приміщення Книгарні по вул. Червоноармійській, 6,  воно знову було відібране у Товариства, яке є де юре єдиним законним орендарем цього приміщення (відповідно до науково-експертного висновку Ради науково-правових експертиз Інституту Держави і права ім. В.М. Корецького НАН України від 2.11.2011 р. № 126/155-е).

 

Схему нового захоплення у 2011 р. розробили і реалізували чиновники КМДА за вказівкою Голови КМДА Олександра Попова і участю його заступника – юриста Олександра Пузанова, його підлеглих та депутатів Київради, які перейшли під управління команди Попова з команди блока Черновецького.

 

В результаті чого:

- у приміщенні Книгарні по-вандальськи зруйновано історико-архітектурну частину (загальновідому «Ятку письменників»);

- без проектно-дозвільної документації здійснене перепланування приміщення, зроблений «окозамилювальний гламурний» ремонт;

- приміщення передано на баланс Київському центру сприяння розвитку рибного господарства, який перейменували у КП «Міський магазин» і який очолила колишній співробітник бази з прийому металобрухту – Волкова Л.О.;

- вкрадено і незаконно використовується торгівельний знак «Сяйво» на фасаді Приміщення;

- при шаленому дефіциті бюджету Києва 2011 р., з порушенням встановленої процедури, виділений за рахунок киян багатоміліонний кошт на закупівлю друкарської машини «Xerox», яка врешті-решт простоює, на ремонт приміщень, на формування статутного фонду КП «Міський магазин»;

- Олександром Поповим та його підлеглими широко розрекламована можливість друкувати будь-яку з мільйонів книжок, що знаходяться в пам’яті машини «Xerox», насправді виявилась пшиком – ця можливість стосується лише книжок, виданих понад 75 років тому в Америці, електронні версії яких знаходяться на сервері компанії Google.

- вчиняється тиск на суди для унеможливлення повного відновлення справедливості стосовно порушених прав ТОВ «Книгарня «Сяйво», підтверджених науково - експертним висновком вищого академічного закладу України в галузі права;

- у цей же час блокується розслідування кримінальної справи і повернення ТОВ «Книгарня «Сяйво» і окремим громадянам розбійницькі захоплених у них майна, документів, книжок, обладнання тощо на суму понад 5 млн. грн.;

- розрекламовані заяви Олександра Попова і його заступників про працевлаштування усіх членів трудового колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» у КП «Міський магазин» виявились порожніми лицемірними обіцянками.

 

При цьому, створена за вказівкою Олександра Попова, для проформи, в листопаді 2011 р. Опікунська рада КП «Міський магазин» абсолютно нічого не робить для поновлення законності і налагодження ефективної роботи Книгарні.

 

Більше того, керівництво КП «Міський магазин», псуючи імідж історичної книгарні «Сяйво», під вкраденою вивіскою «Сяйво» веде справи у книготорговельній сфері непрофесійно, фактично демонструючи неспроможність налагодити прибуткову і соціально-культурну, важливу для киян діяльність у сфері розповсюдження української книги.

 

Останні події свідчать про те, що за цілеспрямованої діяльності КП «Міський магазин» контакти з видавцями не встановлюються, договори не укладаються – усе робиться задля того, щоб довести книгарню до стійкої неплатоспроможності і, вочовидь, повторно продати (передати в оренду, перепрофілювати ...) приміщення «потрібним людям» з провладної команди, недуже переймаючись необхідністю дотримання законності. Новостворена структура публічно попирає права трудового колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» на оренду приміщень книгарні «Сяйво», зафіксовані висновком Інститутом держави і права ім. В.М. Корецького Національної академії наук України.

 

Ситуація, що склалась з книгарнею «Сяйво», нажаль, непоодинока й останнім часом тенденційна. Ще ніколи, з такою неймовірною швидкість з обличчя тисячолітнього Києва не зникала шалена кількість об’єктів культурного спрямування.

 

Як і більшість свідомих киян, сподіваюсь, що цей рік –  рік  чесних виборів керманича Києва, нарешті, зможе припинити військові дії, направлені на знищення архітектурних пам’яток, руйнування історичних вулиць, будинків, музеїв, кінотеатрів, театрів, бібліотек, виселення видавництв, галерей та книгарень. Врешті, здоровий глузд має перемогти й поняття рейдерство, корупція, махінація, що останнім часом міцно закріпились в асоціативному рідку поруч з коментарями патових ситуацій, що склались з садибою Казанського, музеями і майстернями Лаври, Щекавицею, будівництвом на вул. Гончара, підмурками Десятинної церкви, київським зоопарком, реставраційними роботами на Андріївському узвозі, капелою Ревуцького, книгарнею «Сяйво» та багатьма іншими об’єктами історичного та культурного призначення, з часом, зітруться із свідомості киян й наше чарівне, тисячолітнє місто поверне собі колишню славу найкрасивішого міста старої Європи.

 

Від всієї души розраховую на подальшу підтримку соціально-активної громадськості й впевнений в тому, що прогресивні політичні сили України, розрубають рейдерський вузол, професійно сплетений невігласами та знищувачами національних цінностей, справедливість переможе й професіонали, які, за понад 35 років своєї діяльності в книгарні «Сяйво», заслужили повагу і добру репутацію матимуть можливість продовжити любиму справу та отримають юридично обґрунтоване право на  роботу в книгарні «Сяйво», яку вони орендували багато десятиліть.

 

Ігор Луценко –  журналіст,  активіст громадського руху «Збережи старий Київ»

 

В юридичному контексті, дії керівництва КМДА по відношенню до колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво», як ї решту дій слід вважати нелегітимними. Це випливає з не легітимності самого нинішнього формального очільника КМДА. Власне, так зване  «повернення у комунальну власність» Сяйва є спробою цієї посадової особи набути хоч якоїсь легітимності у очах киян. Для будь-кого, хто уважно спостерігав цей сюжет з сторони, очевидно, що спроба ця невдала, і ситуація з тим же колективом вказаного ТОВ є підтвердженням.

 

Поки не зминеться Влада в Україні говорити про повернення приміщень книгарні «Сяйво» його законному орендарю - колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» безсенсовно.

 

Крім відвертого оприлюднення своєї громадської позиції щодо знищувальної політики нинішньої адміністрації КМДА по відношенню до об’єктів культурного спрямування, я завжди намагаюсь діяти поза віртуальним простором.

 

З існуючих методів боротьби з знищувачами культурних цінностей Києва в якості ефективних можу назвати: спротив порушникам через правові механізми (суд, прокуратура тощо), а також так звана пряма дія - безпосередній спротив неправомірним діям силами звичайних громадян.

 

Андрій Кокотюха – український письменник

 

 

Дії керівництва КМДА по відношенню до колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» не є правомірними. Але це не ексклюзив. Про неправомірні дії КМДА стосовно перерозподілу столичної нерухомості та землі преса пише вже давно. КМДА просто послідовно витісняє культурний Київ на маргінеси.

 

Хотілося б вірити в можливість повернення колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» юридично обґрунтованого права на оренду приміщень книгарні, але реальною виглядає тільки одна ситуація: перекупити ця право шляхом банальної дачі хабара. Тобто, використовувати корупційні схеми, прийнятні і для КМДА, і для української влади в цілому.

 

Я завжди готовий до оприлюднення своєї громадської позиції якщо це  оприлюднення матиме позитивний результат. Хоча якщо ні – теж. Але цим ми всі займаємося постійно: кричимо без права бути почутими.

 

З існуючих методів боротьби з знищувачами культурних цінностей Києва в якості ефективних можу назвати: публічні акції протести, пікети, котрі перешкоджають роботі КМДА, регулярне оприлюднення небажаної для КМДА інформації. Вони повинні постійно бути в такому становищі, коли треба давати пояснення, причому – публічні, та виправдовуватися.

 

Ірен Роздобудько - українська журналістка, письменниця, поетеса.

 


На жаль, я не маю юридичної освіти аби компетентно заперечити правомірність дій по відношенню до книгарні "Сяйво". Але, думаю, що в нинішній час будь які дії можновладців, в тому числі злочинні, рейдерські чи вандалістичні по відношенню до об’єктів культури і історичної спадщини, на жаль, запросто можна оформлювати, як начебто "правомірні". І це триватиме доти, доки буде існувати ця СИСТЕМА і це ПРАВОСУДДЯ, яким вже мало хто з пересічних громадян довіряє.   

2. Чи вірите ви в можливість повернення колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» юридично обґрунтованого права на оренду приміщень книгарні «Сяйво»?

Я вірю в повернення колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» юридично обґрунтованого права на оренду приміщень книгарні «Сяйво», але це станеться зі зміною влади. Адже те, що зараз собою являє новоспечена книгарня – несмаку і цілковитої інтелектуальної пустелі. Сумніваюсь, що в ній хтось щось купує. З часом вона стане просто нерентабельною. І її нові хазяї так само викинуть на вулицю і нових працівників. За законом маятника.    

Я завжди готова до оприлюднення своєї громадської позиції по відношенню до знищувальної по відношенню до об’єктів культурного спрямування політики нинішньої адміністрації КМДА.

З існуючих методів боротьби з знищувачами культурних цінностей Києва в якості ефективних можу назвати: розголос, підтримка і небайдужість громадськості.

 

Володимир Манько - голова Секретаріату Головного Проводу Конгресу Українських Націоналістів

 

Вважаю дії КМДА неправомірними, оскільки переконаний що відбулось рейдерське захоплення приміщення. факт, що у приміщенні продовжують продавати книжки є позитивом, але при цьому права орендарів є порушеними.

 

За чинної влади у Києві та в Україні я не вірю в можливість повернення колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво» юридично обґрунтованого права на оренду приміщень книгарні «Сяйво», тому, що на усіх рівнях працюють корупційні схеми, приміщення магазину є дуже ласим шматком на який і поклали око шахраї

 

Я завжди готовий до оприлюднення своєї громадської позиції, я це робив і робитиму надалі, в тому числі я брав участь в акціях на захист орендарів та трудового колективу ТОВ «Книгарня «Сяйво».

 

Наразі, я навіть не бачу ефективних методів боротьби зі знищувачами культурних цінностей Києва серед тих, що є законними. Але боротьбу потрібно продовжити. Коли ми, усі разом усунемо цю бандитську владу, тоді відновимо справедливість як в усій країні, так і стосовно орендарів Сяйва зокрема.

 

Статью на ТРИБУНУ НАРОДА прислал Виктор Таранов, Киевский Культурный Трибунал, г. Киев.

 


  Комментарии
RSS комментарии
Коли ми, усі разом...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-14 01:46:23
А чи зможемо ми УСІ РАЗОМ, коли такі коментарі від читачів, що складається враження, наче в країні йде громадянська війна, і один одного хоче зрадити, здати, або й просто завалити.
Написал(а) Коломия, в 2012-02-14 02:19:09
Я читав ті коментарі, які ти маєш на увазі. Згодний з тобою. Але кожний повинен починати із себе. Наша слабість у тому, що ми не вміємо поважати один одного, а тому не можемо об\'єднатися. Там була різка реакція на твій нечемний випад на адресу Г. Бедлецького. Ти сам спровокував негативне відношення. Із взаємоповаги починається будь-який колектив. Ми прагнемо згуртуватися й перемогти, значить повинні навчитися поважати людей, що йдуть поруч, навіть якщо вони відрізняються від тебе хоч чим би не було.
навчитися поважати людей...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-14 23:57:52
«Наша слабість у тому, що ми не вміємо поважати один одного» пишеш ти. Згоден. Але вже більше тисячі років на нашій землі панує християнство, що начебто пропагує саме такі цінності. Тож чому за стільки поколінь ми не стали ліпшими. Чи ми не такі, чи релігія не така? Далі ти пишеш «поважати людей, що йдуть поруч». Ну і що з того, що вони йдуть поруч? Може вони лише випадкові або тимчасові попутники, і в разі небезпеки або перепони на шляху першими тебе покинуть, зрадять, або й навіть з\'їдять. Бути з кимось поруч (наприклад, в тюремній камері, пострадянській нелюстрованій Україні) ще не означає, що він твій труг, однодумець, помічник, рятівник. Друзі, як говориться, пізнаються в біді. А в тому панові я друга і однодумця не побачив. Лише звичайного популіста, на кшталт Ганни Герман, що вміє гарно говорити і писати. Він ображався і плювався словами, замість того, щоб відповісти на конкретне питання, котре йому кілька разів ставилося. Така людина не може бути другом і однодумцем не лише мені, а й усім нормальним (не нацистам), патріотично налаштованим громадянам.
Написал(а) Коломия, в 2012-02-15 01:02:38
Але я бачив, що ти плюнув перший. А ще прагнеш, щоб з тобою вели потім якийсь діалог. А що за таке роблять у \"камері\" (як ти сам сказав), тобі, мабуть, може розповісти Романич.
хто плюнув перший...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-15 01:40:28
Вибачте, але я не згодний! Він написав: «Вы, под категорией нация подразумеваете этнонацию, и только. Мне более по душе и более приемлема для Украины категория политическая нация. Есть в мире тому пример, когда именно политическая нация страны достигла высокого уровня развития». Я написав: «Хочу услышать от Вас, уважаемый, реальные примеры политических наций, достигших успеха. Но только тех, которые сами себя так называют, а не Вы их так называете». Він відповідає: «Иногда некоторые юрки, неполохо изучившие основы национального вопроса, но в силу ограниченности (убогости) интеллекта, скатываются к пещерному ультра национализму, видя в нём своего божка. Эта болезнь у Вас прогрессирует, мне искренне жаль». Це дослівно, і це по суті. Я повторив своє питання кілька разів, оскільки воно для мене було вкрай важливим, але відповіді від нього так і не було. То хто кого перший образив?!
Написал(а) Коломия, в 2012-02-15 02:28:06
\"Словоблудием, идущим изнутри от недостатка знаний, интеллекта, показной важности, напыщенности, завышенной самооценки, грешат иногда многие Авторы\".rnЦЕ ТВОЇ СЛОВА?rnПри тому, що Автори з великої літери, як підписався Бедлецький. А це вже пряме звернення до нього. Кожен, у кого є хоч трохи логіки, так і зрозуміє. Такту треба вчитися усім нам. А якщо людина має не такі переконання, як ти, або я, це не привід, щоб її паплюжити, а так і до організації ГУЛАГу недалеко.
пряме звернення до нього...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-15 02:48:54
Зовсім ні! Не треба повторювати Нестора. Мої слова «грешат иногда многие Авторы» були звернені до всіх читачів, а далі я вже звернувся безпосередньо до нього словами «Хочу услышать от Вас, уважаемый,...». Якщо було б інакше, то я би написав «грешат иногда некоторые Авторы». І не треба мене тут звинувачувати, я його викрив на брехні і антинаціональних поглядах. Але тут відразу нагодилися його адвокати і почали мене паплюжити, а його вигоражувати.
Юрку
Написал(а) Бедлецький, в 2012-02-15 04:09:56
Ви дуже досвідчений \"викриватель\", а брехати мені ні до чого, бо про що думаю, про те і кажу, пишу. И не приплутуйе націоналізм до нацизму - це дві великі різниці. А щодо дискусії з Вами, то не бачу доцільності дискутувати з хамом, та ще й сліпо-глухим.
Написал(а) Коломия, в 2012-02-15 04:41:24
Формулюючи свої думки, треба напружувати мозок, щоб люди не сприймали твої слова, як образу. У віршах Бедлецького і у його постах нічого антинаціонального я не помітив. А те, що Франція, США. Германія, Швейцарія, Австралія й багато інших багатонаціональних країн квітнуть, вважаючи себе єдиними політичними націями, так це всім відомо. У той час як деякі мононаціональні країни бідують. Проблема зовсім не в національностях, а в головах людей. Говорячи відверто на твій пост про те, що євреї при совєтах нам служили, так вони й зараз нам служать, поки наші одноплемінники жеруть горілку, євреї працюють. А наші слов\'яни тільки й вимагають подачок від держави замість того, щоб узятися за діло. Ну не всі, звичайно. Але переважна більшість. От від цього всього серце й болить. Та ще й вбивають один одного: онук дідуся з бабусею за сто гривень, сестра брата за спадщину халупи 100 літньої давнини, а слов\'яни міліціонери вбивають таких же слов\'ян у камерах. Щоб зірочку одержить на погон. Можу ще багато прикладів навести. Та й ти сам це все знаєш. Все, більше не хочу говорити про це. Поки ми не навчимося в тих самих євреїв поважати, підтримувати один одного, добре жити слов\'яни не будуть.
Поклонник Канта и поэт...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-15 06:14:05
Бедлецкий, ты уже здесь суёшь свой нос в чужой разговор! Где же твоя свидомая национально-политическая культура поклонника Канта (представителя немецкой политической нации) и поэта? Или правда глаза режет? Ты пишешь, что «не приплутуйе націоналізм до нацизму - це дві великі різниці». Но сам при этом путаешься, написав сперва «Иногда некоторые юрки, неплохо изучившие основы национального вопроса...» а потом «Юрке: Нацисты – люди недалеки, Об этом знаем все давно, Скажу, отбросив все намеки: Среди нацистов – ты говно». Причём набрал и сохранил этот поэтический шедевр в ворде на своём компьютере, о чём говорят длинные тире между словами. Обязательно покажи его своим правнукам, когда вырастут, пусть тебя оценят по-настоящему. Знаеш, сидеть одновременно на двух стульях очень опасно. Если мою задницу ещё прикроет застрявшее в ней седло, как пишет Короб, то твоя оказывается абсолютно незащищённой, и тебе прийдётся поступать как тому персонажу из кинофильма «Свадьба в Малиновке» который, чтобы выжить, менял свой имидж под каждую новую приходящую власть.
КоломиЇ: треба напружувати мозок...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-16 01:21:25
Тут я згоден, друже. Не тільки пишучи треба напружувати мозок, але й читаючи, що, на жаль, не роблять більшість серед нас, бо книжки вони перестали читати, лише дивляться Інтернет і Теленебачення, отримуючи дозовану інформацію певного спрямування, зомбуючись таким чином, і втрачаючи здатність сприймати нову інформацію.
Юрку
Написал(а) ЭКС, в 2012-02-19 09:52:44
???????????????? Не теряй остатки логики. Понимай правильно - написать 10 четверостиший связных мыслей, да еще и с юмором, сложнее 200 страниц умных рассуждений ни о чем. Да и в полемике в и-нете - сложно быть аккуратным (а если уважаешь оппонента - стараться надо) потому, что это такой формат. И следовало бы сразу извиниться, вернее исправить ошибку или уточнить мысль - поняли тебя все не так как бы ты хотел... Ну так и при чем же здесь Григорий? А так попал вместе со мной в немилость даже у самого Нестора глупописца :grin
200 страниц умных рассуждений ни о чем..
Написал(а) Юрко, в 2012-02-20 00:33:57
«Не виноватая я», что популизм стал ныне более популярным в народе, чем рассуждения о жизни, религии, вере, национальном самосознании, душевном и телесном здоровье, обречённости Империй. При теперешнем уровне интеллекта и эрудиции многих наших соплеменников «10 четверостиший связных мыслей» действительно заменяют многие умные и глубокие мысли. Именно такими «связными мыслями» пичкают нас кандидаты в депутаты и президенты.
Юрку
Написал(а) ЭКС, в 2012-02-20 02:04:00
В данном случае я имел ввиду критику (сатира, сарказм, как оружие), а не оды власти, которых г-н Бедлецкий, насколько мне известно, никогда не писал. Я хотел сказать о том, что неумелая атака на рифму и содержание привела к обсуждению самого автора. Сложилось впечатление и не только у меня , что ты возражаешь против содержания. На мой взгляд и содержание и рифма - просто блеск. Григорий пишет в малознакомом жанре политической сатиры в стихотворной форме - это намного сильнее, чем тот же Альбертэнштейн. Точность и краткость чистого украинского в таком жанре просто невероятно его популяризирует, а этого уже достаточно для уважения. Короче о главных персонажах ПР можно говорить только матерно. Как в стихотворной форме можно показать, к примеру, Лукьянова? Это даже Григорию не под силу. Что касается этой ветки, то тут и обсуждать нечего. Таке у нас на Україні СЯЙВО у керівництві, таке й відношення до книгарні СЯЙВО
Как в стихотворной форме показать...
Написал(а) Юрко, в 2012-02-20 02:21:47
Колісніченко і Лукянов, Дві темні плями на ВР, Хоч не дурні і не пяні, Себе зганьбили і ПР.
Юрку
Написал(а) ЭКС, в 2012-02-20 03:39:16
Неправда -не две :grin :grin :grin

Добавить комментарий
  • Пожалуйста, оставляйте комментарии только по теме
Имя:
E-mail
Домашняя страница
Тема:
BBCode:СсылкаEmailЗагрузить изображениеЖирный текстКурсивПодчёркнутый текстКавычкиCodeСписокПункт спискаЗакрыть список
Комментарий:



Код:* Code

 
 
Актуально
ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА
 
РЕКЛАМА

© 2006 «Трибуна Народа» При цитировании ссылка на сайт обязательна

Украинский портАл