Трибуна Народа

СВОБОДА СЛОВА ДЛЯ ВСЕХ!

 Ваша реклама на нашем сайте

КОНСТИТУЦИЯ ГАРАНТИРУЕТ, А ТРИБУНА НАРОДА РЕАЛИЗУЕТ ПРАВО НА СВОБОДУ СЛОВА ДЛЯ ВСЕХ, А НЕ ТОЛЬКО ДЛЯ ХОЗЯЕВ СМИ

Навигация
Главная
Новости
Статьи
Народный журналист
Народ о законах
Религия
Без политики

ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА

Погода, Новости, загрузка...
 
Главная arrow Народ о законах arrow ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ НАВКОЛО СБУ?!...

ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ НАВКОЛО СБУ?!...

15.11.2012

«Не потрібно сидіти склавши руки, а потрібно діяти. Я не закликаю до якихось заворушень, я закликаю до правового врегулювання таких проблем. Мені не байдужа доля наших державо охоронних органів, і тому пропоную усім, хто прочитає цю статтю поцікавитися всім, що відбувається навколо СБУ та бити на сполох у юридичних кругах, адже ситуація досить плачевна».

 

 

Вважаю, що варто почати з екскурсу в історію. Споконвіків жодне державне утворення не могло існувати без розвідки та контррозвідки. Так і в Київській Русі було. Так, перш ніж запровадити релігійні реформи, князь Володимир відправив розвідників до різних країн, щоб вони ознайомилися з особливостями віри і обрядів. Козацькі "вуха і очі" були у багатьох країнах світу. Якщо під час походу планувалась облога фортеці, то для розвідки із складу Запорозького війська призначались окремі козаки, які знали місцеву мову й звичаї.

УПА також докладала максимум зусиль для забезпечення внутрішньої безпеки, захисту військової таємниці, підтримки внутрішнього порядку як важливих чинників високої боєздатності. Присяга вояка УПА зобов’язувала повстанця бути "революційно-пильним", суворо зберігати військову таємницю.

Ну й часи незалежної України мали якісь «потуги» до створення боєздатної державо охоронної організації.

Все було б чудово, якби бюрократичний апарат не сунув свого довгого носа у справи цієї служби. А ось тут вже варто взяти мікроскоп і висвітлити хоч деякі проблеми нової, але такої необхідної кожній країні організації.

Оскільки Служба Безпеки України вважається органом правоохоронним, а не лише спецслужбою, то це додає їй розкиданості у сфері впливу. Не завжди добре те, що зліплено до купи, як у даному випадку. На мою думку, СБУ повинна позбутися цього «правоохоронного» і зосередитися лише на справах, якими опікуються спецслужби. Це дозволить неабияк активізувати роботу СБ України. В той самий час, це перекриє доступ до «кормушки», адже як не прикро, але СБУ виконує частково «кришувальну» функцію, тобто якраз у справах правоохоронних вони більш заважають, аніж допомагають. Те, що у нас корумповані органи не доводиться ще раз нагадувати, тобто не сипатиму сіль на рану.

Друга проблема, на мою думку, що Верховна Рада та Президент можуть втрутитися у роботу СБУ. Наведу конкретні приклади: наштовхнувся на статтю «Азаров позвонил СБУ и решыл проблемы обманутых инвесторов», або «Кабмин забрал у СБУ более 13 миллионов гривен». Я розумію, що контроль потрібен, але чи повинні це робити ті, хто не розуміється у цих справах? Чи повинні ми довіряти людям, які «вивалили» шалені гроші на встановлення камер відеоспостереження на вибори, хоча не вдосконалили закон «Про вибори», тим самим зробивши так, що відео фіксація порушень з камер на дільницях не може бути використана у суді? І це лише таке, що перше в голову спаде.

Як можна було забрати 13 мільйонів гривень у служби, що напряму пов’язана із національною безпекою, захистом суверенітету, боротьбою з тероризмом…?! Також у рамках цих 13 мільйонів забрали 12,930 млн. гривень з бюджету вищих навчальний закладів по підготовці кадрів для СБУ. Ну я розумію, що розвалили армію до такого стану, що тепер військовослужбовці не «нюхають» пороху і не літають на гелікоптерах, але навіщо ж робити кроки до деградації молодого покоління офіцерів СБУ?! Тут хоч в деякій мірі підходить вислів «сила есть - ума не надо», але ж навіщо це робити, якщо можна просто контролювати процес виділення коштів у самих ВНЗ, а не на державному рівні.

Особисто у мене складається враження, що нас спеціально намагаються захопити з середини власної ж держави. Міліцію налаштовують проти народу, СБУ урізають бюджет, вже прийняли закон «Про референдуми», за яким можна змінити конституцію чи територіальний лад в країні. Повірте, якщо заплатити людям (а під час виборів ми бачили, які пасивні у нас бувають часом люди), то ми можемо стати не суверенною країною, а частиною чиєїсь країни чи імперії. Це не фантастика, а реалії.

Подивіться на прикладі Закарпаття. Там СБУ вже зловило декількох людей за сепаратизм. Там подвійне громадянство ледь не у кожного другого у сільській місцевості. Тепер ще й регіональні мови, які ніяк не сприяють націоналізації держави, а навпаки породжують якісь суперечливі настрою, відкидаючи нас подалі від нагальних проблем.

В разі агресії якоїсь країни, ми будемо беззахисні. Особисто я провів таке негласне опитування. Респондентами стали 50 юнаків та 50 юнок з різних частин України. Питання стояло дуже просто: «Чи готові Ви у разі необхідності захищати Україну зі зброєю в руках?». Виявилося, що опитані із Західних теренів України більш готові до збройного опору в разі бойових дій на території України ніж зі Східних та центральних. Така тенденція дуже лякає, адже ми повинні бути у всьому єдині. Маємо державу - захищаємо, маємо культури - захищаємо, маємо проблеми - спільно їх вирішуємо.

Повертаючись до проблем СБУ та статті, де «Азаров позвонил СБУ…» хочу сказати, що там була справа в заборгованості та у тому, що велася справа і оригінали документів лежали в СБУ, що утворювало труднощі для людей, які були постраждалими. В результаті пан Азаров «підганяв» СБУ, вони віддали оригінали документів, але справа так і не завершена. Як це називається? Подзвонив, завадив розслідуванню і все? Йому лаври «рятівника», а СБУ з носом? У органах вже бояться втручатися у прем’єрські справи, адже пам’ятають приклад із спецпідрозділом «Кобра».

Отже, зачепив я лише деякі проблеми, адже не можу судити про все одразу. Але з цих суджень, що вище загадані, можу сказати лише одне, а саме те, що завдяки нашій, щоразу новій, владі, ми ризикуємо втратити все. Ці «ігри» олігархів нам не потрібні. Дехто вважає, що «хата з краю…», але ні. Задіне всіх, якщо це все перетвориться у реалії. Молоді офіцери будуть без належної освіти, досвід не буде звідки брати, оскільки може бути погана освіта, але не буде ніякої альтернативи.

Здається, що пересічним громадянам має бути байдуже, але, але… Від цих суперечливих рішень про урізання бюджету, про звернення посадовців до СБУ із якимись питаннями, що прямо перешкоджають їх безпосередній діяльності страждаємо ми. Все одно ці кошти підуть у кишені посадовців, а СБУ страждатиме, а від цього і ми не виграємо. Не потрібно сидіти склавши руки, а потрібно діяти.

Я не закликаю до якихось заворушень, я закликаю до правового врегулювання таких проблем. Я не юрист, я  лише скромний студент філологічного факультету, але мені не байдужа доля наших державо охоронних органів, і тому пропоную усім, хто прочитає цю статтю поцікавитися всім, що відбувається навколо СБУ та бити на сполох у юридичних кругах, адже ситуація досить плачевна.

На завершення можу лише сказати, що ми, прості люди, хочемо спокійно прожити свого віку, але саме від нас залежить те, як будуть жити наші діти, онуки і, дай Бог, правнуки!

Олексій Голенко, місто Запоріжжя, спеціально для ТРИБУНИ НАРОДУ.

 


  Комментарии
RSS комментарии
еще 20 лет...
Написал(а) Вячеслав Енбаев, в 2012-11-15 02:16:10
когда такие честные парни войдут в ЗАО \"ВРУ\" - Украина сдвинется! удачи и добра, Алексей!
Написал(а) Никас, в 2012-11-15 05:47:23
Сбу никому не нужно. его давно уже дисквалифицировали, доведя до нынешней профанации.
Написал(а) Юрко, в 2012-11-15 08:49:28
У многих народов женщину, которая побывала в руках мужчины, другой мужчина уже никогда замуж не возмёт. Она считается испорченой. Помнится анекдот, когда при входе в КГБ поставили умный автомат - детище советского радиопрома. Кто хотел поступить на работу - должен был отвечать на его вопросы. Подходит еврей, нажимает кнопку, автомат ему - здравствуйте! Еврей в ответ - здрррасте! Автомат ему - досвидания! Современные евреи научились копировать наши голоса, и даже выучили украинский язык. Но побывав в еврейских руках СБУ уже стало испорченным, как та баба-многожёнка.
Написал(а) Олексій, в 2012-11-15 14:39:27
Так,ваші коментарі доречні,дякую вам за них. Але ніхто не зможе зі мною не погодитися,що СБУ нам потрібне. яке б воно зараз не було,ми повинні прагнути його реформувати,Саме на це направлена моя стаття!
Написал(а) Никас, в 2012-11-15 21:17:16
Говоря, что сбу никому не нужно, я имел ввиду чиновничий аппарат. Профессиональная служба не давала бы им воровать и хабари брать. А так - мутная водичка... Абсолютно согласен с Алексеем.
повинні прагнути його реформувати...
Написал(а) Юрко, в 2012-11-15 21:30:47
Олексію, друже! Ти можеш собі уявити, що наприклад в Америці якісь громадяни виступають за реформування ФБР. Це просто смішно, якщо не сумно. Це повинна робити сама влада - вищі законодавчі і виконавчі інстанції, Президент. А для того, щоб вони це робили, ми повинні обирати їх з головою, чітко розуміючи, що тільки національно-патріотичні сили можуть вивести країну з глухого кута. Але, цю партію ми програли, і здається назавжди. Олігархи, що розплодилися в Україні здатні купити і залякати будь-кого, навіть цілі державні інституції. І така ситуація сьогодні не лише в Україні. Це так званий «новий світовий порядок», теорія і втілення якого розроблені таємною сіоністською організацією з метою поневолення народів і привласнення їхніх національних здобутків і багатств. Вижити повинен тільки один народ, богомобраний. Гречкосії потрібні їм лише як робоча сила для досягнення цієї мети.
Написал(а) Олексій, в 2012-11-16 01:21:51
Пане Юрко. Дякую за вашу відповідь,але я вважаю,що в країні безліч спеціалістів у різних сферах,в тому числі і юридичній,тому,якщо такі спеціалісти зберуться і спробують створити реальні реформи правоохоронних та державоохоронних органів,то кандидати мажоритарники,як ви казали \"національно-патріотичної сили\", мали б виправдати надії їх обранців та спробувати просунути ці реформи у владні кола. більше ніж 170 мандатів у ВР від опозиційних сил,в тому числі і \"Свободи\" це вже не погана можливість щось зробити в країні. Через те я і написав,що \"я лише скромний студент філологічного факультету\" і запропонував спеціалістам у цій галузі спробувати щось зробити із цією дуже потрібною структурою. На рахунок того,що зараз олігархічна партія робить свій \"сімейний бізнес\" з України це зрозуміло,я навіть не хочу це ще раз повторювати. Вже з сумом слідкую за подіями в Україні. Звісно,надіятися на краще потрібно, але доки ми,народ України,не зрозуміємо, що влада це лише інструмент в наших руках,а не навпаки,у нас нічого не вийде і дити краще ми не будемо,як би не було прикро мені це казати.rnНикас,у мене є знайомий,який казав,що краще було коли були \"братки на районі\" і все \"розрулювали\",а як прийшли \"менти\" і \"різні СБУ\",то стало все ще гірше. Я завжди із цією його думкою не погоджуюся і сперечаюся з ним,хоча на підсвідомому рівні розумію, що тепер ці \"братки\" одягнули погони і роблять те саме,що колись творилося... Так не може продовжуватися довго,повинно щось змінитися,але чи в кращу,чи в гіршу сторону-це залежить від нас самих! В принципі, СБУ і міліція б добре справлялася зі своїми обов\'язками, якби над ними не стояли депутати,президенти і тому подібна \"шваль\".
якщо такі спеціалісти зберуться...
Написал(а) Юрко, в 2012-11-16 05:49:39
Як кажуть: молодо - зелено. Мабуть не варто нам, Олексію, представникам різних поколінь, дискутувати на цю тему, адже консенсусу не вийде - бачення різні. Сталін якось зібрав разом всіх спеціалістів, кобзарів і бандуристів, і всіх наказав розстріляти. Євреї, котрі кучкувалися в Україні, теж постраждали від різних режимів, але коли вони розпорошилися по всьому світу, то стали невразливими, як підводний човен, що має багато герметичних відсіків.
Написал(а) Сулима, в 2012-11-16 06:07:21
Леха молоток. Юрко МУДАК.
Написал(а) Сверіпа, в 2012-11-16 06:37:20
На жаль, опозиція нічого робити не стане. Вони лише будуть усіма силами піаритись, тому що попереду президентські вибори. У тому числі і \"СВОБОДА\" - у лапках. І Тягнибок за деякі свої провини вже повинен був давно сидіти в буцегарні - це якщо б усе за законом для всіх. Так навіщо ж їм усім професійні правоохоронні органи!? Їм потрібні (кожному) кишенькові силові структури, щоб, коли вони прийдуть до Влади, молотити кийками незадоволених з народу.
Сулиме - Человеку и Нику.
Написал(а) Юрко, в 2012-11-16 06:51:47
Дружище, покайся за свои глупые и обидные слова. Так нельзя относится к людям, которых ты не знаешь и не понимаешь. Я ведь старше тебя, раньше уйду в лучший мир, но хочу сделать этот мир, для тебя и таких как ты, хоть немного лучше и чище. Пойми же, наконец.
Написал(а) Сулима, в 2012-11-16 08:01:49
Пан Юрко! Мне тебя искренне жаль. В каждом твоём пасквиле ты плачешся о тяжёлой судьбе украинского народа под еврейским игом, жалеешь его. Сколько же можно так страдать за других, ведь ты подрываешь этим своё бесценное здоровье, психику, и в конце-концов можешь стать неизлечимым инвалидом или даже умереть в тяжких муках. Я предлагаю тебе раз и навсегда избавиться от всего этого и избавить нас от себя - повеситься.
Сулиме - Человеку и Нику
Написал(а) Юрко, в 2012-11-16 08:44:56
А что-либо своё придумать - слабо? Как писал Владимир Маяковский «не делайте под меня - делайте под себя»
Написал(а) Олексій, в 2012-11-16 09:49:15
Шановні! Не сваріться. Будьте толерантними! Дякую всім за коментарі до моєї статті,але все ж залишаюся при своїй думці! Я вважаю, що не може бути така ситуація вічно,щось має змінитися. Надіюся на позитивні зміни і усім бажаю того ж! Потрібно йти з позитивом по життю. Гарного вам усім вечора ! :-)
Написал(а) saturn, в 2012-11-17 04:06:31
В спецслужбах заняты добычей финансов на верх своему начальству. Такие себе финансовые ручейки, текущие вопреки земному притяжению снизу вверх. Дела у них делятся на прибыльные и неприбыльные. rnrnКакими они предпочитают заниматься? Угадайте с трех раз. rnrnСовершенно секретное дело разработки может вдруг испариться из сейфа и никогда больше нигде не обнаружится. При чем безнаказанно. Или пленка с оперативной съемкой преступной деятельности - туда же, в бесконечную неизвестность. rnrnНо подойдите к стоянке машин возле любого управления, и вы обнаружите очень дорогие авто, принадлежащие сотрудникам спецслужб (при чем не только начальствующего состава). Наверное, у них очень хорошие зарплаты, подумаете вы... Но у них мамы, папы, бабушки оказываются баснословно богаты, как только отпрыск занимает ответственный (хлебо-маслянно-икорный) пост в спецслужбе, и начинают продавать свои бриллианты, покупая отпрыском авто, дома и тому подобное.
Написал(а) Юрко, в 2012-11-17 04:39:53
Очень хотелось бы услышать что-либо на эту тему от С.Кувалды, уже давно не появляющегося на сайте.
Написал(а) Катерина Ф., в 2012-11-18 11:05:01
Люди тотально больше не верят украинским правоохранительным органам.
Юрку
Написал(а) С.Кувалда, в 2012-11-21 14:38:53
Юрко пишет:Олексію, друже! Ти можеш собі уявити, що наприклад в Америці якісь громадяни виступають за реформування ФБР Юра, Вы плохо знаете историю. После Уотергейтского скандала именно рядовые американцы (как республиканцы так и демократы) возмутились тем, что ФБР используется правящим президентом против своих конкурентов. А главное, что в существующей системе подчинённости ФБР отсутствуют юридические противовесы подобному беспределу. В результате - Никсон - в отставке, а в ФБР проведены кардинальные реформы. Но реформы были проведены так умно и ювелирно, что интересы государства не пострадали. Наши же горлопаны готовы вместе с водой выплеснуть иребёнка. С этим я с Вами соглашусь на 100%
НИКОГДА
Написал(а) гога, в 2012-11-22 15:21:52
еще в мире не было демократического государства, а тем более спецслужб, которых бы контролировала т.н. демократическая гражданская власть. такое государство нежизнеспособно априори, в условиях ЧЕЛОВЕЧЕСКОЙ породы, где идет постоянная и жесточайшая борьба за ПАРАЗИТИРОВАНИЕ над соплеменниками и сопредельниками. Никакой т.н. демократический гласный аппарат не в состоянии принять рациональное решение и взять ответственность на себя. любыми странами руководят ЛИДЕРЫ или ПАСТУХИ, назначаемые более сильными странами своим колониям. А т.н. демократией нужна как декорация в этом СПЕКТАКЛЕ.
ПАРАЗИТИРОВАНИЕ над соплеменниками...
Написал(а) Юрко, в 2012-11-24 05:22:39
Неправильно! В национальном государстве, где при власти предствители коренного этноса никакого паразитирования быть не может. Это - одна большая семья с общим языком, культурой, верой. Демократия же, другими словами – постоянный межэтнический, политический и религиозный раздор, выгодна представителям не коренных наций, чтобы прийти к власти и безнаказанно хозяйничать в государстве. Вот тогда и начинается паразитирование.

Добавить комментарий
  • Пожалуйста, оставляйте комментарии только по теме
Имя:
E-mail
Домашняя страница
Тема:
BBCode:СсылкаEmailЗагрузить изображениеЖирный текстКурсивПодчёркнутый текстКавычкиCodeСписокПункт спискаЗакрыть список
Комментарий:



Код:* Code

 
 
Актуально
Сейчас на сайте:
Гостей - 1
ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА
 
РЕКЛАМА

© 2006 «Трибуна Народа» При цитировании ссылка на сайт обязательна

Украинский портАл